Počítačová diagnostika

Máte bolesti nohou, špatně našlapujete nebo máte bolesti při použití Vaší obuvi, chcete znát důvod a následné řešení? Zavolejte nám nebo si objednejte konzultaci a my Vám rádi zodpovíme jakékoliv Vaše dotazy.

Sken chodidel

Naměřené hodnoty

Diagnostika

Návrh léčby

• Víte, že 98% dětí se rodí se zdravou nohou, ale zdravou nohu najdeme už jen u cca 20% dospělých?
  • Trápí Vás bolesti nohou, kolen, kyčlí nebo zad?
  • Věděli jste, že plochá noha může souviset nejen s bolestmi nohou, ale i s bolestí zad nebo s vyhřezlou ploténkou?
  • Jak jste na tom vy?

Tato bolest může pramenit z chybné funkce Vašich nohou. Objednejte se na podologické vyšetření pomocí přístroje pro dynamickou plantografii a vezměte s sebou i Vámi nošené boty. Otisk chodidla nám pomůže odhalit spoustu zajímavostí. Nechte se vyšetřit a prozradíme vám, jak jste na tom s chůzí Vy a pomůžeme Vám nasměrovat Vaše kroky správně. Zkontrolujeme Vaše nohy pomocí moderní technologie systémů Tekscan, zkonzultujeme Vaše boty i stereotyp obouvání.

Dáma 60let - aktivní přiměřeně věku

při počtu 5000 kroků, díky diagnostice a postupu léčby, došlo ke snížení tlaku o 500kg na každou nohu!!!

Diagnóza:
příčně i podélně plochá noha s výrazným nášlapem na paty - klientka dupe, prsty jsou deformované do tzv. kladívkových prstů
Projevy:
klientka uvádí bolestivost levé paty, tah a občasnou bolestivost pravého kolene které jí znemožňují plynulou chůzi.
Diagnostika a průběh léčby:
na základě vygenerovaných dat ze scanu dynamiky chůze (výrazný nášlap na levou patu s tlakem 2,9 kg na 1 cm2, přetížení pravého chodidla, při chůzi nulový kontakt malíčku a prsteníčku s podložkou...) bylo klientce doporučeno cvičení nohou přímo na míru, zároveň klientka začala nosit v obuvi vložky zn. SUPERfeet.
Výsledek:
pravidelné cvičení + aktivní chůze po nezpevněných površích (práce na zahradě a procházky po lese) + vhodně zvolené vložky do obuvi, přinesly zlepšení. Došlo k výraznému zlepšení podélné klenby nohou. Klientka si již nestěžuje na bolestivost levé paty (došlo ke snížení nejvyššího tlaku na chodidlo a jeho přesunutí do oblasti přednoží). Nejvyšší tlak je u obou nohou snížený o 200 g na 1 cm2
Zlepšila se aktivita svalů nohy v dynamice chůze. Deformované prsty se začínají pomalu napravovat a zapojovat se do chůze v jednotlivých krokových fázích. Koleno již klientku také netrápí.

Objednejte si naše služby

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.